Wednesday, January 8, 2020

NADEEKA GURUGE - Kokilayange Kokila Nadee Song Lyrics

VIDEO එක බලන්න මේ LINK https://youtu.be/tCk8n_ma0aI එක උඩ CLICK කරන්න

කෝකිලයන්ගේ කෝකිල නාදේ...//
හීන හඳින් හීන වගේ එයි නැගී

ජාති ජාති මලින් සුවඳ උරා බී - වටින් පිටින් සිහිල් සුළං හමන්නේ
සාමදාන සැඳෑ සොබා ඇදෙන්නේ - අන්න අන්න ඉරත් මූදේ ගිලෙන්නේ....
මගේ කුමාරී ආල තොටිල්ලේ පැදෙමු නිදැලේලේ....

කෝකිලයන්ගේ.....

සුදෝ සුදෝ අන්න සදත් එබෙන්නේ - සාදු සාදු ඔබේ දෙසයි බලන්නේ
එපා එපා සදේ නිකන් තැවෙන්නේ - ඇයිද මාගේ සුදා මටයි ආදරේ....
අන්න දෙව්ලියෝ අපේ පෙම් බලා ගීත ගයන්නෝ....

කෝකිලයන්ගේ.....

සමන් මලක් නෙලා මගේ බිසෝගේ - හිසේ ගසම් අන්න මගේ විනෝදේ
එන්න අනේ එන්න මගේ කුමාරී - සාදු කියා හාදු දෙකක් දෙන් සිරී....
මගේ කිරිල්ලී හනේ සුමිහිරී ගයන් අමා ගී....

කෝකිලයන්ගේ.....

බෝම ඇතත් සුදෝ මැණික් සාගරේ - ඔබයි මගේ මැණික මගේ ආදරේ
ඉතින් එපා සැකක් මගේ සුන්දරී - මෙලෝ එලෝ ඔබයි මගේ පෙම්බරී....
මගේ අශෝකා මගේ විශාකා මගේ මල්ලිකා....

කෝකිලයන්ගේ.....

No comments:

Post a Comment

Kusumi Latha Renu Latha - Greshan Jayamaha (කුසුමි ලතා රේණු ලතා - ග්‍රේෂන් ජයමහ) #kusumilatharenulatha

VIDEO එක බලන්න මේ LINK  https://youtu.be/Y1AXyxdYmCA  එක උඩ CLICK කරන්න කුසුමි ලතා රේණු ලතා අනඟ කතාවෙන් හොරෙන් හොරෙන් මදෙස බලනවා වනන්තරේ නිර...